Makkelijk betalen met iDEAL, Klarna, PayPal of Credit Card

Vanaf 99 euro gratis verzending naar Nederland met UPS

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn binnen Nederland en België gratis bij bestellingen vanaf €99.

Vooor bestellingen tussen €0 - 99 zijn de verzendkosten naar een UPS Afhaalpunt €4,9.

Thuisbezorgd €7,9.

Voor leveringen buiten Nederland, België en Luxemburg raden wij aan via de webshop van dat land te bestellen.

Levertijden

Wat zijn de levertijden?

Tenzij dit bij het product is aangegeven, is de levering binnen 5 dagen na ontvangst van de orderbevestiging binnen Nederland, België en Duitsland. Buiten deze landen is de levertijd 5- 7 dagen.

Houd er rekening mee dat er op zon- en feestdagen geen bezorging plaatsvindt.

Als je producten met verschillende levertijden besteld, verzenden wij de goederen in één gezamenlijke zending, tenzij we andere afspraken met je hebben gemaakt. De levertijd wordt in dit geval bepaald door het artikel met de langste levertijd dat je hebt besteld.

Wat betekent 'geproduceerd op aanvraag'?

Dit betekent dat jouw meubel pas wordt gemaakt zodra je een bestelling plaatst. Op deze manier krijg je een hoogwaardig product dat speciaal voor jou is gemaakt. Hoewel dit betekent dat je iets langer moet wachten, wordt je meubel binnen 4 weken verzonden.

Wil je een van deze meubels precies aangepast hebben naar jouw maten of voorkeuren? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden.

Met welk bedrijf wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd met UPS.

Betalingsvoorwaarden

Algemeen

Bij leveringen naar Nederland en België kun je betalen met:

  • IDeal
  • Klarna
  • PayPal
  • CreditCard

Bij leveringen in het buitenland kun je betalen met:

  • Klarna
  • PayPal
  • CreditCard

Betaling met iDEAL

Met iDEAL reken je snel af in de vertrouwde internetbankieromgeving van je eigen bank. De betaling wordt direct uitgevoerd en na het afronden van de iDEAL-betaling wordt je bestelling meteen verwerkt.

Aankoop op rekening met Klarna

Bij aankoop op rekening met Klarna wordt de bestelling direct verzonden en ontvang je een aparte factuur van Klarna. Deze heeft een betaaltermijn van 14 dagen.

Betaling per PayPal

Bij betaling met PayPal wordt jouw PayPal-rekening belast wanneer de bestelling wordt verzonden.

Betaling met Creditcard

Bij betaling per creditcard wordt jouw creditcardrekening belast wanneer de bestelling wordt verzonden.

Retourneren

Waarom zit er geen retourlabel bij de bestelling in?

We sturen geen retourlabel mee in het pakket omdat we het milieu willen besparen en daarom geen onnodig papier willen afdrukken. Bedankt voor je begrip.

Wat kost het om te retourneren?

Als je een terugbetaling wilt, kun je een retourlabel aanvragen van € 5 - dit wordt van het terug te betalen bedrag afgetrokken. Zodra je het retourformulier hebt ingevuld, ontvang je van ons een retourlabel dat je op je retourzending kunt plakken. Dit retourlabel dekt de verzendkosten van de retourzending.

In welke staat mag ik mijn aankoop retourneren?

Producten moeten worden geretourneerd in goede en onbeschadigde staat, en dienen te worden teruggestuurd in de originele verpakking. Als geretourneerde producten tekenen van schade of gebruik vertonen, anders dan nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product vast te stellen, ben je verantwoordelijk voor eventuele waardevermindering van het product. Hierdoor kun je geheel of gedeeltelijk het recht verliezen op terugbetaling van de aankoopprijs. We zullen de waarde schatten op basis van een specifieke beoordeling van het geretourneerde product. Zodra we de geretourneerde items hebben ontvangen en geaccepteerd, zal de terugbetaling worden verwerkt.

Als je merkt dat je pakket bij levering beschadigd is, moet je er een foto van maken voordat je het pakket opent. Als je artikel beschadigd is, moet je een foto ervan samen met de foto van het beschadigde pakket naar ons sturen. Je kunt de beschadigde bestelling retourneren en gratis een vervangend product ontvangen. Laat ons gewoon weten dat je een artikel met verzend- of verpakkingsschade retourneert.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra de retourzending bij ons is aangekomen en door ons is geaccepteerd, storten wij het bedrag terug. Afhankelijk van je bank zal het enkele dagen duren voordat het bedrag op je rekening is bijgeschreven.

Retourlabel aanvragen

Als je een product retour wilt sturen, moet je het retourportaal hieronder gebruiken.

Plak het label op je retourpakket en geef het af bij een UPS-afgeefpunt. We gebruiken UPS voor onze retourzendingen, zodat je zo snel mogelijk kunt worden terugbetaald.

Vraag hier je retourlabel aan